Hej mitt liv är tråkigt!!

Fick klänningarna från någon dag sen, dom satt jätte bra..
onödig skoldag imorgon, ska åka hela vägen till skolan för att lämna en uppgift och sen slutar jag.. Så tänkte kanske åka dit till mellan 10/11, sen kanske det blir lite shopping, lr jaa ska kolla runt lite kanske.. Vi får se hur det blir..
Ijalla fall ska Daniel komma hem till mig på kvällen, vi ska vara snälla och laga mat för att mamma är inte hemma så det blir bara jag syrran pappa och danne.. Så vi tänkte att pappa skulle få slippa laga mat, Gud vad snällt av oss!
Sen får vi se vad som hä'nder resten av helgen är ju ledig måndag/tisdag också så det är en härlig lång helg :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Men vad snällt...fixa mat när pappsen är ensam...

Snart kommer pappsen hem från Barcelona igen, då blir det back to normal.

2008-09-25 @ 00:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0