ROLIGT

Jag har lärt mig att kompromissa är bra, då kan två lr flera person bli glada sammtidigt. Utan någon av dessa personer måste ge sig, låter bra va?
Hmmm... känns som att jag har en liten svacka, där skolan inte känns något roligt ställe alls. alldelles för mycket plugg och stress. Känns som att jag ska itu. Tur att det endast är en och en halvvecka tills jullovet börjar. PANIK julklappar!!
Nu måste man få ihop julklappar till sin familj och andra folk, sammtidigt som man själv ser massor av fint när man går där i affärerna endast för att titta på julklappar. Så tänker man jag kan väl köpa en julklapp till mig själv också. och så blev det en väska för 600 kr och nästan inga pengar kvar :( Känner mig lite onödigt! Men endst en julklapp kvar att handla så det går bra ändå..

I helgen har jag nu bestämmt att min lilla älskling ska sova hos mig på fredag, vi ska kolla idol och bara mysa ;) Blev inte så mkt av det efter festen i fredags. Eftersom att en viss person vägrade gå fast vi tydligt visade att vi ville det.. Haha, roligt..

PUSs

Kommentarer
Postat av: soffan

Haha ROGER! xD



Jaaaaaa jullov nu tack!:) "juljul strålande jul..nanana..." sjunger ^^ xD



God jul! XD

2008-12-10 @ 23:53:05
Postat av: mikaela

haha jaa precis ;)

Hihi, jul (a)

2008-12-11 @ 08:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0