Roligare

Känner att min blogg bara har handlat om plugg, det måste få ett stopp! Har handlat nya saker idag.. Köpte en ny skinnjacka och nya trosor, sedan köpte jag den sista julklappen..
Jag åkte sen hem och åt och nu sitter jag här och prata med pojken i telefonen och ser på tv :)

Kanske ska på bio i helgen, vet inte vad jag vill se.. skulle gärna se hetingen i twilight igen.. men känns onödigt att betala för att se samma film igen. Så får se ngt annat och sen köpa filmen. mer ekonomiskt då kan man se på den hur ofta man vill. Man blir som besatt av den gulliga kärlekshistorian :) Om ni inte har sett den så är det ett måste! Haha, vilka problem man kan ha ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0