Plugg!

Har inte uppdaderat på jätte länge, känns som en evigthet sen :)
Men har haft mycket i skolan på sitonde, hade en Svenska analys som jag lämnade in i tisdags, sen massor av veckorapporter och seminarium. Idag var det nationella i matte B i 4 timmar, tycker det gick riktigt fint. Sen skickade jag in min uppsats där jag jämförde Tyskland när Hitler hade makten och Sovjet under kommunismen. Nu är det inte långt kvar tills jullovet börjar, LÄNGTAR!! Men innan dess är det grupparbete och slutrapport + svenska prov och kemiprov. Vi får kämpa ända till slutet. Nog prat om hur mycket det är i skolan. Min naturkompis försvann just till sam, Snyftsnyft!! Bara jag och Frida kvar då!!
I helgen måste jag hitta på något roligt, ngn som vet vad? Ska kanske vara något med pojken min. men vi får se hur det blir med det.
Den här helgen var det fest, Evelina och Marre kom, det var roligt ;)
Blir en massa plugg den här veckan också, blää!! Ngn som har börjat plugga inför Svenska provet?

PUSS

Kommentarer
Postat av: Din "pojke" som du säger... -_-

Jadu du har mkt i skolan! men det kommer bara mer haha (a)

Jaa vi ska göra ngt i helgen! så varför skriver du får se hur det blir med det? :(

hihi Älskar dig (L)

2008-12-10 @ 22:46:30
Postat av: soffan

Usch jaa det är verkligen jättemycket att göra, men det kommmer klaras av i tid! ;D Jaaa, jag ville verkligen inte sluta :'(



Hehe svenskan...(a) :P xD

2008-12-10 @ 23:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0