Måndagar är tråkiga!

Heej, är hemma från skolan nu :)
Har just ätit en god lunch! Hade grupparbete idag så var där nio och gjorde det.. har redovisning någon dag i veckan nu ;)
Sedan har jag Svenska prov imorgon.. Hoppas att det går bra!
I helgen har jag varit med pojkvännen, och sedan kollat på idol! Jag var också på bio igår med mamma..
Sov borta i natt, det var mysigt :)
Längtar till jullovet! Då det är julafton + min födelsedag.. sedan en massa mys ;)
Nyårsafton firas på landet med pojkvännen, familjen + släktingar !

PUSS

Kommentarer
Postat av: soffan

hej hoj! :P du är utmanad! :P Gå in i min blogg o kopiera frågorna ;)

2009-03-08 @ 16:42:45
URL: http://ienvarldsomensoffipropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0